IIZI partneräri: terviklikud lahendused, mis ulatuvad kindlustusest kaugemale

26. september 20244 minut(it) lugemist
Urmas Habakukk, IIZI partnersuhete juht

IIZI 20-aastane kogemus partneräris on näidanud, et tavapärane turupraktika, mis keskendub üksnes kindlustuslepingute pakkumisele, ei ole piisav.

Oleme alati partneritele unikaalse terviklahenduse loonud – alustades kindlustuse müügist kuni täieliku portfelli monitooringu ja kahjuabini välja. Nii saab partner hoida fookust eelkõige oma põhitegevusel, sest oleme alati „tagatoas“ saadaval. IIZI partneräri kommenteerib IIZI partnersuhete üksuse juht Urmas Habakukk.

Partnerite äri = protsesside äri 

Meie eesmärk ei ole üksnes kindlustuse vahendamine, vaid soovime pakkuda terviklikke lahendusi – alates kindlustuspoliiside pakkumisest kuni kahjukäsitluseni, sealhulgas remonditöökoja ja asendusauto leidmiseni. Habakukk toob välja, et peamiseks prioriteediks on tagada, et kogu protsess oleks nii partneri kui ka tema klientide jaoks võimalikult mugav. Selle suudame täita juhul, kui juhime kõiki protsessi etappe ise.

IIZI eripära seisneb selles, et koostööpartner ei ole otse kokkupuutes kindlustusandjaga, vaid oleme ise tugevaks vahelüliks, pakkudes lisaväärtust protsesside ning tehnliste teenuste väljatöötlemisel ja rakendamisel. Kogemused näitavad, et partnerid hindavad üha enam protsesside mugavust, mitte üksnes kindlustusandjate riski kandmist.

Kohandame ja viime ellu kindlustusprotsesse vastavalt partneri äri iseloomule. Pearoll on kindlasti automatiseerimisel, mis aitab partnerit ja tema kliente efektiivsemalt teenindada. Tehnliselt oleme pidevalt optimeerinud ja mugavdanud nii kindlustuslepingute sõlmimise, monitoorimise ja aruandluse protsessi kui ka kahjude teavitamise ning ülevaadete halduse.

Kindlustuses on alati kaks poolt – ostmine ja tarbimine ning ka partneritele pakutavad lahendused hõlmavad kogu protsessi juhtimist algusest lõpuni. Seetõttu pakume lahendusi ja tuge ka kahjukäsitluses. Meil on arvestatavad kogemused kahjupraktikaga, omame vajalikke juriidilisi teadmisi ning kahjude käsitlemisega seotud oskusteavet.

Meie edulugu – pangad ja liisingud

Alustasime partnerlussuhteid just pankade ja liisingutega, mil töötasime välja lahenduse, mis hõlmas kogu kindlustusprotsessi. Oleme aastakümneid hoidnud kurssi samas suunas ja jõudnud juhtivaks kindlustuslahenduste pakkujaks Eestis ja Baltikumis. Täna ulatuvad meie tegevused kindlustuse müügist oluliselt kaugemale, hõlmates ka lepingute monitoorimist, kolmandate osapoolte müüki, kahjude käsitlemist ja innovatiivseid IT-lahendusi jne.

IIZI partnersuhete üksuse juht Urmas Habakukk toob hea näitena välja pikaajalise koostöö Luminor Liisinguga, kus pakume tehnilist lahendust ja tuge kogu Baltikumis ning monitooringuteenust olukorras, mil Luminor Liising on ise kindlustusandja agent. Sellise koostöö taga on pikaajalised kogemused ja teadmised erinevatest protsessidest aga ka juhtimisvõimekusest. „Kuigi eraldi IT-lahendused ei ole meie põhifookuseks, siis näeme, et lihtsalt integreeritavad süsteemid võimaldavad suure osa tööst teha automatiseeritult, parandavad oluliselt kliendikogemust, mis kajastub positiivselt ka müügitulemustes,“ lisab partnersuhete üksuse juht.

„Kiire reageerimisaeg aruannetele ja lisaülesannetele, usaldusväärne IT-lahendus, uuendused muudatuste juhtimises ning kogu Baltikumi hõlmav lähenemine on mõned põhjustest, miks Luminor on IIZI endale kindlustuspartneriks valinud,“ toob Luminori kindlustusüksuse juht Ernestas Skeberis välja.

Pakutava teenuse tulemusena on enamik partneritest jõudnud oma kindlustuse pakkumise ja uuenduste vallas väga lähedale maksimumile, mille saavutamine on tõenäoliselt seotud sujuva protsessijuhtimise ja mugavate tehniliste lahendustega.

Võimalused väljaspool finantsasutusi 

IIZI on edukalt kanda kinnitanud ka väljaspool finantsasutusi olles pakkunud lahendusi ka automüüjatele või remondiettevõttetele. Teeme koostööd praktiliselt kõigi suurimate automüügi- ja remondiettevõttega Eestis, mida tänaseks on juba üle 100.

Partnerid on mõistnud, et pikaajaline kliendisuhe kaalub üle lühiajalise kindlustuse müügitulu, sest nii on tagatud äri kasv pikemas plaanis – Urmas Habakukk, IIZI partnersuhete üksuse juht

„Pakume partneritele white label kahjulahendust, mis võimaldab kliendil õnnetuse korral kahjuteate edastada oma kaubamärgi alt otse kindlustusandjale,“ lisab Habakukk. Täna edastatakse läbi IIZI üle 10 000 kahjuteate aastas ning saame tõdeda, et see lahendus on end igati tõestanud. See annab indu partneriäri tehnilisse poolde veelgi enam panustada.

IIZI partneräri: terviklikud lahendused, mis ulatuvad kindlustusest kaugemale
IIZI kahjuteate lahendus

Teise näitena saab välja tuua partnerite töölaua, mis on IIZI loodud tehniline lahendus, et pakkuda koostööpartnerile läbipaistvust ja mugavust. Töölauale on integreeritud mitmeid funktsioone – näiteks saab partner jälgida kahjude staatust, teavitada kliente muudatusest ja palju muud, mis annab selge ülevaate kõigist kindlustusega seotud tegevustest. Seega on partneril ülevaade nii oma kliendi kahjudest kui ka nende arengust. Partner saab alati vajadusel ka protsessi sekkuda ning IIZI saab olla toeks kahjuprobleemide lahendamisel.

Praktika näitab, et otsene koostöö kindlustusandjaga, mil partner on agendi rollis, ei kata partnerite tegelikke vajadusi. Suudame laiemat väärtust pakkudes edukalt konkureerida kindlustusandjate teenustega, mille eesmärk on teha müüki krõbedate ühekordsete vahendustasudega. „Partnerid on mõistnud, et pikaajaline kliendisuhe kaalub üle lühiajalise kindlustuse müügitulu, sest nii on tagatud äri kasv pikemas plaanis,“ lisas Habakukk.

IIZI fookuses on alati klient. Läbi kliendile väärtuse pakkumise loome tugevaid ja pikaajalisi suhteid, teeme mugavaks kogu protsessi ning kasvatame seeläbi nende lojaalsust. Püüame läheneda kindlustusega seotud probleemidele lähtuvalt partnerist ja vaatame tervikpilti läbi automüüja, remondiettevõtte või finantsasutuse silmade.

Urmas Habakukk
Urmas Habakukk

Partnersuhete üksuse juht

+372 5382 9701